Termeni si conditii

  1. DEFINITII SI TERMENI

valmirani.ro – este denumirea comerciala a Valmirani Store SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Calea Rahovei, nr. 266-268, Corp 61, Camera 25-2A, Sector 5, Bucuresti, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/2853/2021, cod unic de inregistrare fiscala RO 43755658., capital social: 200 ron, telefon mobil: 0742125566, e-mail: party@valmirani.ro .

Vanzator – www.valmirani.ro

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre valmirani.ro (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre valmirani .ro si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe  Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste.

Lista – pagina web din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri pe care le considera a fi preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („ cosul meu ”).

Listele pot fi:

-    Publice: orice Client/ Cumparator/ Utilizator poate vizualiza Lista Cumparatorului/Utilizatorului in cazul in care acesta a distribuit-o pe retelele de socializare  (Facebook, Google+, Twitter, Pinterest, etc) sau daca acceseaza profilul public al Cumparatorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.

-    Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca si publice oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.

Site – domeniul www.valmirani.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut •    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic; •    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; •    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta; •    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada; •    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada; •    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre valmirani.ro, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

  1. FORME CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda  va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

 2.5. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate la showroom-urile sau punctul de livrare  preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.

2.6. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

 

  1. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator. Pentru motive justificate titularul site-ului isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel titularul. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al titularului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.4. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru nici un alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.5.Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

  1. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a valmirani.ro, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de valmirani.ro, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al valmirani.ro asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al valmirani.ro.

5.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre valmirani.ro si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea valmirani.ro cu referire la acel Continut.

5.4. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

5.5. In cazul in care valmirani.ro confera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea valmirani.ro pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

5.6. Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea valmirani.ro si/sau al angajatului/prepusului valmirani.ro care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

5.8. In cazul in care constatati incalcarea unor drepruri de proprietate intelectuala al unui tert, persoana fizica /juridica, va rugam sa ne contactati pentru a ne transmite detaliile pe party@valmirani.ro .

  1. COMANDA

6.1.Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de valmirani.ro, in cazul platii online;

-  datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

 In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se gaseste pe site.

 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza: - pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

- pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

- furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

- furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

- furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

-  furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;

- furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

 CONFIDENTIALITATE

Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator/Client Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului.

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.  Valmirani.ro nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Prin inscrierea in baza de date a valmirani.ro, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai valmirani.ro: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care valmirani.ro poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor, etc.

 LIVRAREA BUNURILOR

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in punctul de livrare, conform optiunii Clientului.

 Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

In cazul in care refuzati sa ridicati produsele comandate de Dvs. fara a avea un motiv intemeiat (livrate prin oricare din cele doua metode) valmirani.ro  isi rezerva dreptul de a refuza efectuarea altor livrari catre Dvs. si pentru comenzile viitoarea se poate solicita plata in avans a comenzii.

Livrarea produselor se efectueaza cu urmatoarele firme de curierat :

-  Livrări oriunde in țară prin G.L.S. Curier

-  Livrări in București prin BOOKURIER

Pentru produsele existente in stoc, timpul de livrare a produselor este de 1-3 zile de la confirmarea telefonica sau in functie de specificatiile clientului. Pentru produsele in stoc la furnizor, durata de livrare poate varia. Pentru a fi informati cu privire la revenirea in stoc a anumitor produse va puteti trece adresa de e-mail pe pagina produsului si veti fi notificat in momentul actualizarii stocurilor.

Metode de plata

Magazin Online Valmirani.ro (valmirani.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de plata:

Plata in sistem ramburs

Plata ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre curierul care efectueaza livrarea.

Transfer bancar (ordin de plata)

Dupa trimiterea comenzii, veti primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii. Pentru accelerarea procesului, va rugam sa ne contactati si sa ne trimiteti o copie dupa ordinul de plata.

Plata online cu un card bancar-  Libra Internet Bank

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca valmirani .

Pentru produsele existente in stoc, timpul de livrare a produselor este de 1-3 zile de la confirmarea telefonica sau in functie de specificatiile clientului. Pentru produsele in stoc la furnizor, durata de livrare poate varia. Pentru a fi informati cu privire la revenirea in stoc a anumitor produse va puteti trece adresa de e-mail pe pagina produsului si veti fi notificat in momentul actualizarii stocurilor.

GARANTII

Toate Bunurile comercializate de catre valmirani.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi  in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea  acestora.

Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre valmirani.ro, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site.Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

S.C. VALMIRANI STORE S.R.L. reprezinta ”operatorul” în conformitate cu GDPR și, prin urmare, suntem responsabili pentru procesarea datelor descrisă mai jos. Pentru întrebări sau solicitări privind prelucrarea datelor, ne puteți contacta în orice moment prin e-mail la adresa: party@valmirani.ro .

Totodată, S.C. VALMIRANI STORE S.R.L., precizeaza fără echivoc faptul că toate datele personale sunt utilizate numai în scopul îmbunătățirii relației cu clienții noștri și nu vor fi tranzacționate, cedate sau cesionate către terți în nici o situație.

Persoanele vizate si Tipurile de date cu caracter personal care fac obiectul prelucrarii

Persoanele vizate sunt

- Vizitatorii si clientii magazinului fizic administrat de S.C. Valmirani Store SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul in Calea Rahovei, nr. 266-268, corp 61, et.4, sector 5, Bucuresti, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/2853/2021, Identificator Unic la Nivel European(EUID): ROONRC.J40/2853/2021, cod unic de inregistrare fiscala RO 43755658, telefon mobil: 074.212.55.66, e-mail: party@valmirani.ro   .

- Vizitatorii si clientii magazinului online www.valmirani.ro  administrat de S.C. Valmirani Store SRL.

Domeniul principal de activitate al societatii este:

479 – Comert cu amanuntul care nu se efectueaza prin magazine, standuri, chioscuri si piete

Activitate principala:

4791 – Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet.

Locatia sistemului de evidenta se afa la sediul SC VALMIRANI STORE SRL, cu adresa in in Calea Rahovei, nr. 266-268, corp 61, et.4, sector 5, Bucuresti, Cod Postal 050912.

Datele cu caracter personal care fac obiectul prelucrarii sunt urmatoarele:

  1. a) Date personale: nume si prenume, adresa, telefon, adresa de e-mail,

-  preluate de pe site-ul www.valmirani.ro si furnizate de catre clienti, date necesare pentru inregistrare si plasare comenzi

- preluate telefonic si furnizate de catre clienti, date necesare pentru inregistrare si plasare comenzi

  1. b) Date cu caracter special: codul numeric personal, seria si numarul actului de identitate, utilizate in vederea facturarii in baza comenzilor primite
  2. c) Imagini si inregistrari video pentru punctul de lucru al SC VALMIRANI STORE SRL, cu adresa in in Calea Rahovei, nr. 266-268, corp 61, et.4, sector 5, Bucuresti, Cod Postal 050912.

Informaţii cu privire la procesarea informațiilor

Vom procesa toate datele dvs. cu caracter personal atât pentru tranzacțiile comerciale necesare derulării procesului de vanzare, cât și în scopul relațiilor cu clienții și a analizei datelor. Aceasta include cercetarea de piață, sondaje de opinie clienți, analize clienți, segmentare clienți și realizarea profilului clientului, pentru a determina comportamentul de cumparare și activitatea clientului, cumpărarea repetată a anumitor bunuri și datele de cumpărare. De asemenea, vă vom contacta în aceste scopuri prin e-mail, SMS, telefon, fax sau curier. În scopurile menționate mai sus, datele dvs. vor fi stocate în baza noastră de date și vor fi îmbogățite cu date pe care le colectăm din surse publice (ex Registrul Comerțului).

Vom dezvalui informatii daca acest lucru este justificat in scopul de a ne proteja impotriva fraudelor, a ne apara drepturile sau proprietatea. De asemenea, este posibil sa fie necesar sa dezvaluim informatiile dvs. pentru a ne conforma obligatiei legale de a raspunde la cererile legale ale autoritatilor. Datele dvs. cu caracter personal vor fi comunicate doar atunci cand consideram, cu buna credinta, ca avem obligatia de a face acest lucru in conformitate cu legea.

Datele sunt colectate și stocate pentru a ne ajuta să aflăm mai multe despre interesele și nevoile clientilor. Acest lucru ne permite să le luăm în considerare și să acționăm în consecință, adică, în unele cazuri chiar si printr-o comunicarea personalizată

Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera f) GDPR: “prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de operator”. Astfel, vom utiliza datele oferite de dvs. pentru:

-         a ne îmbunătăți serviciile și relația cu clienții, care reprezintă un factor cheie pentru succesul nostru în colaborare.

-         a vă oferi informații despre campaniile de publicitate și de marketing prin email, poștă cât și pentru a vă informa despre ofertele și serviciile noastre și de a extinde relația cu clienții

  1. Beneficiarii datelor

Pentru a atinge scopurile menționate mai sus la punctul 2, utilizăm furnizori de servicii, respectiv imputerniciți conform art. 28 GDPR, ca de exemplu furnizorii noștri de servicii pentru hosting, platformă online și servicii de întreținere, curierat, contabilitate sau furnizori de servicii pentru trimiterea e-mailurilor și SMS-urilor, contactarea telefonică, imprimarea de materiale publicitare personalizate, reclama si marketing. Nu se efectuează alte transferuri de date cu caracter personal către alți destinatari, cu excepția cazului în care deținem obligația aceasta prin lege.

Persoanele care au acces la datele cu caracter personal

Pentru a putea primi, procesa si onora comenzile primite atat online pe www.valmirani.ro  , pe e-mail si telefonic la numerele afisate pe site-ul mentionat: 0742125566 (numar de telefon cu tarif normal), personalul angajat al SC VALMIRANI STORE SRL trebuie sa aiba acces la datele cu caracter personal puse la dispozitie online si telefonic de clientii societatii mentionate mai sus in vederea efectuarii activitatii operatorului.

STOCAREA DATELOR

Datele personale inregistrate de d-voastra online vor fi stocate până la momentul primirii cererii d-voatra pentru stergerea acestora, cu excepția cazului în care avem obligația legală de a stoca în continuare datele dvs. în scopul de a le prezenta autorităților publice, de exemplu autorităților fiscale. Stocarea și transferul datelor dvs. personale către autoritățile publice în scopul îndeplinirii unei obligații legale se bazează în mod legal pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera c) GDPR.

Vom stoca informatiile dvs. atat timp cat ni se cere prin lege. Daca nu exista nici o cerinta legala, le vom stoca doar atat timp cat este necesar pentru a va putea oferi serviciile noastre. Pe baza unei solicitari trimise catre Valmirani Store SRL Valmirani.ro (valmirani.ro) prin email la adresa party@valmirani.ro   sau utilizand optiunile disponibile in contul de utilizator de pe site, ne puteti solicita anularea contului de utilizator si stergerea sau anonimizarea datelor.

Drepturile persoanelor vizate

In vederea exercitării drepturilor dvs. în conformitate cu GDPR, ne puteți contacta în orice moment și în mod gratuit, printr-o notificare trimisă la adresa de e-mail: party@valmirani.ro.   Aceste drepturi sunt următoarele:

-         Dreptul de a primi informații cu privire la prelucrarea datelor și o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR),

-         Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de acces, art. 16 GDPR)

-         Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal și, în cazul în care datele cu caracter personal au fost făcute publice, transmiterea informațiilor referitoare la solicitarea de ștergere către alți operatori (dreptul de ștergere, articolul 17 GDPR),

-         Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor (dreptul la restricționare a procesării, articolul 18 GDPR),

-         Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizată într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și mecanolizibil și de a solicita transmiterea acestor date către un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR),

-         Dreptul de a se opune prelucrării datelor cu intenția de a înceta prelucrarea (dreptul la obiecție, articolul 21 GDPR),

-         Dreptul de a retrage oricând un consimțământ dat în vederea opririi unei prelucrări a datelor care se bazează pe consimțământul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere (dreptul de retragere a consimțământului, articolul 7 GDPR).

-         Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere dacă considerați că prelucrarea datelor este o încălcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).

TRANSFERUL DE DATE

Datele cu caracter personal inregistrate la SC VALMIRANI STORE SRL, nu vor fi transferate către o ţară terţă sau o organizaţie internaţională.

Măsurilor tehnice și organizatorice de securitate

menţionate la articolul 32 alineatul (1) din Regulamentul General privind Protecţia Datelor.

Masuri implementate in cadrul SC VALMIRANI STORE SRL

-         Criptarea dispozitivelor pentru evitarea scurgerii de informatii, protejarea comunicatiei si a sistemelor informatice, siguranta salvarii in dispozitive a documentelor si datelor cu caracter personl

-         solutii antivirus si firewall updatate la zi pe toate sistemele de lucru

-         datele de acces la sistem respecta standardele de securitate, sunt pastrate in siguranta, sunt schimbate la intervale periodice de timp, nu sunt divulgate unor terte parti neautorizat.

-         Certificat de securitate SSL Globe instalat pe www.valmirani.ro 

Certificatul Globe Standard SSL ofera oricarui utilizator siguranta intercatiunii cu site-ul nostru :

- Validare rapida;

- Semnatura pe 2048 bits;

- Encriptare cu pana la 256 bits ale datelor clientilor;

- Compatibilitate cu peste 99.9% browsere si device-uri.

Platforma eCommerce ShopMania Biz foloseste sisteme si tehnologii avansate pentru a asigura protectia si securitatea datelor, prin mecanisme fizice, electronice si procedurale de protectie, si anume:

- securizarea accesului la site prin criptare SSL;

- acces partajat la bazele de date sau alte informatii cu caracter confidential;

- restrictionarea accesului dupa un numar de incercari nereusite; - sistem de protectie a datelor clientilor;

- niveluri de acces pentru utilizatorii aceluiasi magazin (fiecare primeste doar accesul de care are nevoie pentru indeplinirea functiilor);

- diverse tipuri de loguri (acces, conectare sistem, erori, diverse operatiuni executate de fiecare user);

- computerele de la care se acceseaza datele sau alte informatii cu caracter confidential sunt parolate si au implementate solutii de protectie antivirus, antispam si firewall cu toate update-urile la zi;

- monitorizarea permanenta a actiunilor care pot cauza probleme de securitate si restrictionarea imediata a conturilor de pe care se desfasoara astfel de activitati;

- realizarea de back-upuri zilnice si stocarea lor securizata;

- utilizarea de servere performante si folosirea de firewall-uri pentru protectia impotriva accesului neautorizat;

- protectie avansata impotriva atacurilor informatice de tip DDOS (la nivel de datacenter precum si la nivel de servere);

 MASURI IMPLEMENTATE ONLINE PE www.valmirani.ro 

  1. TRANSPARENTA privind prelucrarea daatelor cu caracter personal

Afisarea vizitatorilor, potentialor clienti si clientilor scopul / scopurile pentru care se cere acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal:

-         Folosirea cookie-urilor

-         Trimiterea de newsletter

-         Trimiterea facturilor in format electronic

-         Trimiterea notificarilor privind statusul comenzilor.

-         Contact telefonic / sms

-         Remarketing folosind Google Adwords, Facebook, Youtube si alte canale Social Media.

2        CONSIMTAMANTUL PERSOANEI VIZATE

Consimţământul trebuie acordat printr-o acţiune neechivocă care să constituie o manifestare liber exprimată, specifică, în cunoştinţă de cauză şi clară a acordului persoanei vizate pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal.

Aceasta se efectueaza prin bifarea unei căsuţe sau a mai multora atunci când o persoana vizitează website-ul www.valmirani.ro .

  1. Protectia minorilor

  Produsele afisate pe www.valmirani.ro sunt destinate in mare parte minorilor insa plasarea comenzilor se face strict de catre persoanele care au implinit varsta de 18 ani . Comenzile nu pot fi transmise de catre minori iar prin plasarea comenzii declarati ca sunt majori, ati implinit varsta de 18 ani.

  1. Locatia sistemului de evidenta

- se afa la sediul SC VALMIRANI STORE SRL, cu sediul: in Calea Rahovei, nr. 266-268, corp 61, et.4, sector 5, Bucuresti, Cod Postal 050912

  1. Solutionarea plangerilor si cererilor adresate de persoanele vizate in exercitarea drepturilor lor

Eventualele plangeri si cereri adresate de persoanele vizate in exercitarea drepturilor lor  se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

Pentru o conciliere internă gratuită persoana responabila este Lucia Elena Oprea, tel. 0744.392.414, e-mail: party@valmirani.

Politica de confidentialitate poate fi modificata si toate modificarile si actualizarile vor fi vizibile pe aceasta pagina .

FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Litigii

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre valmirani.ro si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

 Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoană cu care discutați, puteți lua legatura pentru o conciliere internă gratuită cu Lucia Oprea, tel. 0744.392.414, party@valmirani.ro.

Politica de retur

Valmirani.ro (valmirani.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • LIVRARE CURIER, Livrare in 3-5 zile, 19,00 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 250,00 RON


Livrarea produselor se face doar prin intermediul serviciilor de curierat rapid cu livrare oriunde in tara fara kilometri suplimentari.

Curierat rapid

Coletul ajunge in 1-3 zile lucratoare din momentul livrarii la adresa specificata de dumneavoastra. Veti primi de la noi un e-mail care contine datele de expediere ale coletului.

 

Exista cazuri rare, independente de actiunile noastre, cand durata de expediere prin curier rapid poate depasi 24-48 de ore. In aceasta situatie va rugam sa ne contactati de urgenta pentru a contacta firma de curierat sau sa luati de indata legatura cu agentia serviciului de curierat din localitatea in care urma sa se efectueze livrarea pentru a afla mai multe detalii.

Livrarea produselor se efectueaza cu urmatoarele firme de curierat :

-  Livrări oriunde in țară prin DPD Curier. 

In cazul refuzurilor repetate de ridicare a comenzilor, Valmirani Store (valmirani.ro)  isi rezerva dreptul de a solicita pentru comenzile viitoare plata in avans a comenzii.

 

POLITICA DE RETUR A PRODUSELOR

Cadrul legislativ: Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative REGLEMETEAZA PROCEDURA DE RETUR A PRODUSELOR IN SITUATIA COMERCIALIZARII PRODUSELOR IN MEDIU ONLINE

Semnificatia termenilor:

  1. consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. profesionist - orice persoană fizică sau juridică, publică sau privată, care acţionează în cadrul activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale în legătură cu contractele care intră sub incidenţa prezentei ordonanţe de urgenţă, precum şi orice persoană care acţionează în acelaşi scop, în numele sau pe seama acesteia;
  3. produs - orice bun corporal mobil, cu excepţia bunurilor vândute prin executare silită sau valorificate ca urmare a aplicării prevederilor legale; apa, gazele naturale, energia electrică şi energia termică sunt considerate "produse" atunci când acestea sunt puse în vânzare în volum limitat sau în cantitate fixă;
  4. produse realizate conform specificaţiilor clientului - orice produse care nu sunt prefabricate, realizate pe baza opţiunilor individuale sau a deciziei clientului;
  5. contract de vânzare - orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se  angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât şi servicii;
  6. contract de prestări de servicii - orice contract, altul decât un contract de vânzare, în temeiul căruia profesionistul prestează sau se angajează să presteze un serviciu consumatorului, iar acesta plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestuia;
  7. contract la distanţă - orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;
  8. contract în afara spaţiilor comerciale - orice contract dintre un profesionist şi un consumator, întruna din următoarele situaţii:
  9. a) încheiat în prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, într-un loc care nu este spaţiul comercial al profesionistului;
  10. b) încheiat ca urmare a unei oferte din partea consumatorului în aceleaşi circumstanţe ca cele menţionate la lit. a);
  11. c) încheiat în spaţiile comerciale ale profesionistului sau prin orice mijloace de comunicare la distanţă, imediat după ce consumatorul a fost abordat în mod personal şi individual, într-un loc care nu este spaţiul comercial al profesionistului, în prezenţa fizică simultană a acestuia şi a consumatorului;
  12. d) încheiat în cursul unei deplasări organizate de profesionist cu scopul sau efectul de a promova şi a vinde consumatorului produse sau servicii;
  13. spaţiu comercial - orice unitate care îndeplineşte una dintre următoarele condiţii:
  14. a) unitate imobilă de vânzare cu amănuntul, în care profesionistul îşi desfăşoară activitatea în permanenţă;
  15. b) unitate mobilă de vânzare cu amănuntul, în care profesionistul îşi desfăşoară activitatea în mod obişnuit;
  16. suport durabil - orice instrument care permite consumatorului sau profesionistului să stocheze informaţii care îi sunt adresate personal, într-un mod accesibil pentru referinţe ulterioare pentru o perioadă de timp adecvată, în vederea informării, şi care permite reproducerea neschimbată a informaţiilor stocate;
  17. conţinut digital - acele date care sunt produse şi livrate în formă digitală;
  18. serviciu financiar - orice serviciu cu caracter bancar, de creditare, asigurări, pensii private, de investiţii sau plăţi;
  19. licitaţie - metoda de vânzare prin care profesionistul oferă produse sau servicii consumatorilor, care participă sau au posibilitatea de a participa în persoană la licitaţie, prin intermediul unei proceduri de licitare transparentă, concurenţială, condusă de un adjudecător şi în care ofertantul câştigător este obligat să achiziţioneze produsele sau serviciile;
  20. garanţie comercială - orice angajament din partea profesionistului sau a unui producător (denumit în continuare garantul) faţă de consumator, în plus faţă de obligaţiile legale prevăzute la art. 5-14 din Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la garanţia legală de conformitate, de a rambursa preţul plătit sau de a înlocui, a repara sau a întreţine produsele în orice mod, în cazul în care acestea nu corespund specificaţiilor sau oricărei altei cerinţe din declaraţia privind garanţia sau din publicitatea relevantă disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului, cerinţă care nu este legată de conformitate;
  21. contract auxiliar - un contract prin care consumatorul obţine produsele sau serviciile care fac obiectul unui contract la distanţă sau al unui contract în afara spaţiilor comerciale, iar aceste produse sau servicii sunt livrate, respectiv prestate de profesionist sau de o parte terţă, pe baza unui acord între partea terţă respectivă şi profesionist.

 

Obligatia de informare

 

Înainte ca un contract la distanţă sau în afara spaţiilor comerciale sau orice ofertă similară să producă efecte obligatorii asupra consumatorului, profesionistul trebuie să îi furnizeze consumatorului următoarele informaţii în mod clar şi inteligibil:

 

  1. a) principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor, având în vedere mediul de comunicare şi produsele sau serviciile în cauză;

 

  1. b) identitatea profesionistului, cum ar fi denumirea sa comercială;

 

  1. c) adresa poştală la care profesionistul este stabilit, precum şi, în cazul în care există, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de poştă electronică ale acestuia la care poate fi efectiv contactat, pentru a-i permite consumatorului să ia rapid legătura cu profesionistul şi să comunice cu acesta în mod eficient şi, dacă este cazul, adresa poştală şi identitatea profesionistului în numele căruia acţionează;

 

  1. d) în cazul în care este diferită de adresa furnizată în conformitate cu lit. c), adresa poştală a locului în care profesionistul îşi desfăşoară activitatea şi, după caz, adresa poştală a profesionistului în numele căruia acţionează, la care consumatorul poate trimite eventualele reclamaţii;

 

  1. e) preţul total al produselor şi serviciilor cu toate taxele incluse sau, în cazul în care preţul nu poate fi calculat dinainte în mod rezonabil dată fiind natura produselor sau a serviciilor, modalitatea de calcul al preţului şi, după caz, toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele poştale sau de orice altă natură sau, în cazul în care acestea nu pot fi calculate dinainte în mod rezonabil, menţionarea faptului că aceste costuri suplimentare ar putea fi suportate de consumator, inclusiv perioada de valabilitate a ofertei sau a preţurilor. În cazul serviciilor de acces şi conectare la reţele  publice de comunicaţii electronice ori de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului se vor menţiona contravaloarea planului tarifar, cu precizarea numărului de minute, a creditului sau a traficului de date inclus, precum şi a condiţiilor de utilizare a acestora, dacă este cazul, extraopţiunile disponibile şi contravaloarea acestora, tarifele pentru apeluri şi pentru minutele ori traficul de date suplimentar, după caz, tariful de conectare sau instalare, cu toate taxele incluse. În cazul unui contract pe durată nedeterminată sau al unui contract care include un abonament, preţul total va include costurile totale pe perioada de facturare. În cazul în care aceste contracte sunt taxate la un tarif fix, preţul total va cuprinde şi costurile lunare totale. În cazul în care costul total nu poate fi calculat dinainte trebuie indicat modul în care se calculează preţul;

 

  1. f) costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanţă în vederea încheierii contractului, atunci când este calculat pe baza unui alt tarif decât tariful de bază;

 

  1. g) modalităţile de plată, livrare, executare, data până la care profesionistul se angajează să livreze produsele sau să presteze serviciile şi, după caz, procedura profesionistului de soluţionare a reclamaţiilor;

 

  1. h) în cazul în care există un drept de retragere, condiţiile, termenele şi procedurile de exercitare a dreptului respectiv, precum şi formularul tipizat de retragere,

 

  1. i) acolo unde este cazul, informaţia potrivit căreia consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere şi, pentru contractele la distanţă, dacă produsele, prin însăşi natura lor, nu pot fi, în mod normal, returnate prin poştă, costul aferent returnării produselor;

 

  1. j) în cazul în care consumatorul îşi exercită dreptul de retragere după formularea unei cereri, informaţia potrivit căreia consumatorul este obligat să achite profesionistului costuri rezonabile,

 

  1. k) în cazul în care dreptul de retragere nu este prevăzut în conformitate cu art. 16, informaţia conform căreia consumatorul nu va beneficia de un drept de retragere sau, după caz, circumstanţele în care consumatorul îşi pierde dreptul de retragere;

 

  1. l) o menţiune referitoare la existenţa unei garanţii legale privind conformitatea produselor;

 

  1. m) acolo unde este cazul, existenţa şi condiţiile de asistenţă după vânzare acordată consumatorului, serviciile prestate după vânzare şi garanţiile comerciale;

 

  1. n) existenţa codurilor de conduită relevante, astfel cum sunt definite în art. 2 lit. f) din Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor, cu modificările ulterioare, şi modalitatea în care pot fi obţinute copii ale acestora, după caz;

 

  1. o) durata contractului, după caz, sau, dacă contractul este încheiat pe durată nedeterminată sau urmează să fie prelungit în mod automat, condiţiile de încetare a contractului, inclusiv penalităţile aplicabile, dacă este cazul;

 

  1. p) acolo unde este cazul, durata minimă de valabilitate a obligaţiilor care îi revin consumatorului conform contractului;

 

  1. q) acolo unde este cazul, existenţa şi condiţiile aferente avansurilor sau altor garanţii financiare care trebuie plătite sau oferite de consumator la cererea profesionistului;

 

  1. r) acolo unde este cazul, funcţionalitatea, inclusiv aplicarea unor măsuri tehnice de protecţie pentru conţinutul digital;

 

  1. s) acolo unde este cazul, orice interoperabilitate relevantă a conţinutului digital cu componentele hardware şi software de care profesionistul are cunoştinţă sau se aşteaptă în mod rezonabil să aibă cunoştinţă;

 

  1. t) acolo unde este cazul, posibilitatea şi modalitatea de a recurge la un mecanism extrajudiciar de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor căruia i se supune profesionistul.

 

Termenul si dreptul de retragere- retur in mediu online

 

Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri.

 

Perioada de retragere menţionată  expiră în termen de14 zile de la:

 

  1. a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;

 

  1. b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:

 

 (i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;

 

 (ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;

 

 (iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;

 

Exceptie de la termenul de 14 zile de  retragere:

 

În cazul în care profesionistul nu a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere perioada de retragere expiră la 12 luni de la sfârşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile.

 

            În cazul în care profesionistul a transmis consumatorului informaţiile în termen de 12 luni de la data perioada de retragere expiră în 14 zile de la data la care consumatorul primeşte informaţiile respective.

 

Modul de exercitare a dreptului de retragere- retur:

 

Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:

 

  1. a) de a folosi modelul de formular de retragere prevăzut ;

 

  1. b) de a face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract.

Obligatiile societatii in cazul returnului :

Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului

 

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Exceptari de la dreptul de retragere:

Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

  1. a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
  2. b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  3. c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  4. d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid
  5. e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

 

  1. f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  2. g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
  3. h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
  4. i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  5. j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
  6. k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
  7. l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
  8. m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

 

EXCEPTIILE

Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:

 

- acesorii, decoratiuni, baloane folie sau latex care nu se afla in ambalajul original sigilat

- materiale de training electronice (DVD-uri) si carti

- produse degradate, cu continut lipsa / diferit fata de cel livrat

- alte produse care nu pot fi valorificate dupa deschiderea ambalajului original (e.g. lampioane zburatoare, fluiere, trompete, artificii tort, baloane, pahare, farfurii, servetele , etc.)

- articolele care intra in contact direct cu pielea sau cu alte parti ale corpului (e.g. masti, suflatori, costume, palarii etc.)

Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici

 

Produsele sunt trimise retur de consumator prin aceeasi metoda de livrare, aceeasi firma de curierat care a facut initial livrarea. Returnarea contravalorii produselor returnate se efectueaza doar prin virament bancar in contul transmis in cererea de retur

 

Costul de retur al produselor este suportat de Valmirani Store SRL (valmirani.ro), de aceea va rugam sa NU trimiteti produsele d-voastra produsele retur. Comanda de ridicare a produselor se va face de catre firma noastra pentru a urmari mai usor parcursul coletelor si pentru a avea confirmarile de ridicare si livrare a coletelor.

Adresa de primire a cererilor de retur:

VALMIRANI STORE SRL

Calea Rahovei, Nr. 266 - 268, Corp 61, et.4,Sector 5, Bucuresti

E-mail: party@valmirani.ro

Telefon: 07421255658

 

FORMULAR RETUR PRODUSE

 

Catre VALMIRANI STORE SRL,

 

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:

-           ................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

Comandate la data .................................................................

Comanda nr.............................................................................

Primite la data de.....................................................................

Numele consumatorului ........................................................................................................................

Adresa consumatorului .........................................................................................................................

Cont IBAN:..............................................................................................................................................

Data ...................................................................................

 

Semnatura (in cazul notificarii pe hartie) ....................................................